Scars of Xavier
På dagtid jobbar Xavier i en biltvätt, men om nätterna förvandlas han från obemärkt enstöring till brutal och barbarisk seriemördare med sikten på unga kvinnor. Tills dagen då han möter Karolina och allt förändras från grunden. Hans nyfunna känslor triggar igång hans lustar som kokar över, och behovet att få mörda bara växer sig starkare.