Scooby-Doo!: Winter Wonderdog
Scooby-Doo och Mystery, Inc. firar julen på sitt eget lilla sätt med festliga spöken, frostiga nätter, och – jisses – julspöket, som vill önska alla en riktigt ruskig jul! I denna samling med nya upptåg i snö och kyla löser Scooby-Doo och gänget en serie mysterier för att hindra några ruskiga bedragare från att stjäla julfriden!