Scooby-Doo! Wrestlemania Mystery
När Shaggy och Scooby vinner biljetter till WrestleMania, åker hela gänget i Mysteriebilen till WWE City för att gå på det episka evenemanget. Men när en mystisk spöklik björn uppenbarar sig och hotar att förstöra showen, samarbetar Scooby, Shaggy, Velma, Daphne och Fred med stjärnorna från WWE för att lösa fallet.