Screamers: The Hunting
”Screamers: The hunting” är en öronbedövande uppföljare till den legendariska science fiction kultthrillern, inspirerad av en novell av visionären Philip K. Dick. 13 år har gått sedan mördarrobotarna Screamers utplånade den mänskliga befolkningen på Sirius 6B. Ett räddningsteam beger sig till den till synes övergivna planeten efter att ha mottagit ett nödrop. Kan det röra sig om en för länge sedan förlorad grupp av mänskliga överlevande? Eller har Screamers utvecklats och blivit ännu mer ondskefulla...hybrider till hälften man, till hälften robot som måste fly från Sirius 6B för att slutföra sitt uppdrag: att helt utplåna den mänskliga rasen?