Sea Monsters
När den roligaste monsterfisken i havet ska utses i staden Schmert, bestämmer sig Charlie och hans kompisar Mucus, Pancake Pete och Frankfish för att ställa upp i tävlingen, med hopp om att bli komiska stjärnor. Men de har ett problem ingen av dem är rolig! Gängets enda hopp är nu att leta rätt på den legendariska monsterfisken The Maestro, som kan lära dem ett och annat om humor.