Sherlock Holmes - Professor Moriartys sista strid
Sherlock Holmes och Dr Watson tar sig an ett fall med en kvinna vars far mördats tio år tidigare och vars bror nu hotas på ett liknande sätt. Snart är det uppenbart att Sherlocks ärkefiende Moriarty ligger bakom hotelsen.