Skolans vampyr
När en blyg 17-årig kille börjar på en ny skola, misstar skolans mest populära tjej honom för en vampyr. Som vampyr blir han snabbt skolans kung, men ju större lögnen växer sig, desto svårare blir det att dölja sanningen.