Sniper: Rogue Mission
När en ohederlig federal agent är inblandad i en människohandelsring, frigör sig prickskytten och CIA-nybörjarprickskytten Brandon Beckett (Chad Michael Collins) och slår sig ihop med sina tidigare allierade Homeland Security-agenten Zero (Ryan Robbins från TV:s "Riverdale") och lönnmördaren Lady Death (Sayaka Akimoto) för att avslöja den korrupta agenten och besegra den kriminella...