Historia
Profil av Muhammad Abdul Aziz, en man som felaktigt dömdes för mordet på Malcolm X, med den första tv-intervjun med Aziz sedan han frikändes. Denna speciella dokumentär följer det chockerande mordet på Malcolm X och Azis tid bakom galler, hans villkorlig frigivning, och den förödande inverkan på hans familj.