Star Trek: Section 31
Kejsare Philippa Georgiou (Michelle Yeoh) ansluter sig till en hemlig division av Stjärnflottan. Hon får i uppgift att skydda Förenade planeters federation och ställs även inför synder från sitt förflutna.