Stargate Origins: Catherine
"Stargate Origins" följer Catherine Langford vars far, arkeologen Paul Langford, upptäckte Stargaten 1928 när hon var en ung flicka. Unga Catherine utforskar Stargatens mysterier i ett försök att rädda jorden.