Starship Troopers 3: Marauder
Starship Troopers 3: Marauder en otrolig kamp mellan människa och insekt! Överste Johnny Rico (Casper Van Dien) är tillbaka för att leda sin grupp på ett hemligt uppdrag med målet att rädda en liten grupp soldater som är fast på den avlägsna planeten OM-1. De bekämpar både nya och gamla insekter med den nya "Marauder" avancerade vapentekniken, vilket kanske är deras enda hopp mot ett förrädiskt element som finns inuti federationen. Medan kapten Lola Beck (Jolene Blalock) och resten av besättningen kämpar för att överleva i svåra förhållanden inser de att något står riktigt illa till på OM-1. Den här gången har insekterna ett hemligt vapen som kan förgöra mänskligheten. Följ med Mobile Infantry på det här intergalaktiska actionspäckade äventyret.