Strange Way of Life
En kortfilm regisserad av Pedro Almodóvar. Silva (Pedro Pascal) rider en häst över öknen för att hälsa på sin vän sheriff Jake (Ethan Hawke) efter tjugofem år. Ett helt liv har gått sedan de två vännerna arbetade som anlitade lönnmördare tillsammans. När de nu ses igen firar de sin återförening. Morgonen därpå framstår det dock att syftet med resan inte är att återuppleva minnena från deras...