Strid på havets botten
Filmen utspelar sig i Floridas vackra undervattensvärld och rör sig mellan två konflikter. Dels är det den urgamla kampen mellan människan och havet, dels rivaliteten mellan två grupper av dykare på jakt efter tvättsvampar. Regi: Robert D. Webb. I rollerna: Robert Wagner, Terry Moore, Gilbert Roland, J. Carrol Naish, Angela Clarke m.fl. (Beneath the 12-Mile Reef)