Svanprinsessan: En saga föds
Res tillbaka till början av den 20-åriga resan av svanprinsessan för att se hur allt började! Innan hon blev drottning levde Uberta ett ödmjukt liv med sin make Maximillian. Sedan blev hon plötsligt inkastad I ett kungligt liv. Genom triumf och tragedi lär hon sig det hon behöver för att bli en älskvärd drottning, samtidigt som hon uppfostrar regenter för nästa generation. När det är dags för...