Sweet Home Carolina
Diane är singel och en hårt arbetande mamma från LA. En dag ärver hon ett hus i lantliga South Carolina där hon måste bo under ett år. Hon och hennes döttrar tvingas sänka tempot och lära sig gilla livet på landet. När livet börjar kännas lättare stöter Diane ihop med sin ungdomskärlek, Luke, och saker och ting blir komplicerade.