Tales of Halloween
Tio historier vävs samman i det gemensamma temat Halloween. Filmen utspelar sig i en amerikansk förort, där gastar, impar, aliens och yxmördare ger sig tillkänna endast denna dag, för att terrorisera stadens invånare.