Tandfen i trubbel
Efter att ha misslyckats med tandfeprovet smyger den unga älvan Fioletta sig in i den riktiga världen och hamnar i trubbel. För att ta sig tillbaka hem tar hon hjälp av den 12-åriga tjejen Maxie.