Tank Girl
I denna skrattretande, futuristiska thriller kontrollerar en mega-skurk (Malcolm McDowell) jordens alla vattentillgångar, och det är upp till Tank Girl (Lori Petty) och hennes tokiga grupp att sätta stopp för hans giriga välde.