The Animal
På dagarna sysselsätter sig Marvin med att sortera papper i polisens arkiv, medan han drömmer om att bli en fullfjädrad polisman i stil med sin pappa. Men för att klara det måste han först gå igenom det fysiska uthållighetsprovet, och det är inte det lättaste. I alla fall inte för Marvin. Det vill säga innan hans fysiska förutsättningar förändras från ett ögonblick till ett annat.