The Art of Flight
En ny typ av actionsportfilm föds när Red Bull Media House i samarbete med Brain Farm Digital Cinema presenterar "The Art of FLIGTH", en film av Curt Morgan. "The Art of FLIGHT", som filmats under två år, ger den legendariske snowboardåkaren Travis Rice och hans vänner chansen att omdefiniera vad som är möjligt i bergen. Upplev höjdpunkterna, när nya trick utvecklas och nya terränger öppnas upp vid sidan av de lägre nivåerna där laviner, olyckor och felåkningar härjar. Dyk ner i en filmupplevelse där Brain Farm och deras arsenal av filmskaparteknologi fångar kulturen, naturen och de vackra landskapen snowboardåkarna tar in på vägen. Följ med på färden när skaparna av "That's It, That's All" skriver om receptet på actionsportfilm med "The Art of FLIGHT".