The Art of the Steal
I början av filmen inleder konsttjuven Crunch Calhoun ett sjuårigt fängelsestraff för en stöld tillsammans med sin opålitlige bror Nicky. Stölden gick snett, Nicky åkte fast, men istället offrade han sin egen bror. När Crunch är fri igen arbetar han som medioker motorcykelstuntman, men tids nog blir det dags för ännu en lukrativ konststöld, och nu återigen tillsammans med brodern Nicky.