The Astronaut's Wife
Johnny Depp och Charlize Theron spelar huvudrollerna som den modige NASA-astronauten Spencer Armacost och hans vackra fru Jillian, som är lärarinna. Ett till synes perfekt amerikanskt par, vars liv skakas när Spencers uppdrag innebär att han mystiskt förlorar kontakten med jorden under två minuter. Men varken Spencer eller Jillian vet att de 120 sekunderna av rädsla i förlängningen kommer att hota deras mentala hälsa, deras framtid och deras liv i denna psykologiska thriller.