The Axiom
En kvinna riskerar sina vänners liv och reser till en nationalpark för att leta efter sin försvunna syster. Väl på plats i den vildvuxna skogen upptäcker gruppen att de har kommit till en flerdimensionell värld full av monster, och att de inte kan ta sig ut.