The Beautiful & Damned
Musikindustrin är en perfekt miljö för att leva ut fantasier. Men vad händer när de går överstyr? Rapparen G-Eazy spelar rollen som en musiker som försöker hantera berömmelsens alla krav och frestelser i denna mörka, stilfulla studie av ego.