Efter sin frus död beslutar sig Craig för att flytta hem till sin dotter Jennifer. Efter några dagar visar det sig att huset är bebott av en mörk kraft som vill hans barn i besittning. En dag försvinner plötsligt Jennifer och Craig kommer att bli tvungen att möta och stå upp mot en fruktansvärd och mörk sanning för att hitta och återförenas med sin dotter.