The Boss
Den framgångsrika affärskvinnan Michelle Darnell hamnar i fängelse för insiderbrott. När hon avtjänat sitt straff försöker hon marknadsföra sig som USA:s nya kelgris, men alla är inte beredda att glömma och förlåta så lätt. Utan någonstans att ta vägen tvingas Michelle flytta in hos sin före detta assistent Claire och hennes dotter Rachel.