The Bridges At Toko-Ri
Denna mästerliga berättelse om en krigstrött veteran från andra världskriget som måste lämna sin familj för att slåss igen. Filmen kombinerar gripande drama med action i luften. I huvudrollen ser vi även Grace Kelly som hans kärleksfulla hustru.