The Broken Hearts Gallery
Tänk om du sparade en souvenir från varje förhållande du har haft? The Broken Hearts Gallery följer den alltid unika Lucy (Geraldine Viswanathan), en konstgalleriassistent i 20-årsåldern i New York City som råkar vara en känslomässig hamstrare. Efter att hon blir dumpad av sin senaste pojkvän blir Lucy inspirerad att öppna The Broken Heart Gallery, en plats för saker som kärleken har lämnat...