The Christmas Family 3
Hugo, som älskar älvor men håller det hemligt för att inte bli retad, upptäcker älvor på ett hotell under familjens julsemester. Bland dessa finns den föräldralösa älvflickan Snow och hennes syskon som inte kan trolla och behöver hjälp att komma hem.