The Club
Tre unga kvinnor som förlorade sina mödrar under barndomen pratar om hur tragedin påverkade deras liv. Bland annat intervjuas Jane Fonda, Rosie O'Donnell och Molly Shannon, som berättar öppet om sina egna upplevelser av att växa upp utan en mamma.