The Deal
I den här spännande berättelsen om mystik och intriger kollapsar Laura Martins (Penelope Ann Miller) till synes perfekta tillvaro när en eld bryter lös i maken Oscars (Andoni Gracia) vinodling i Barcelona och dödar honom och parets sjuåriga dotter. Men när ämbetsmannen på den amerikanska ambassaden (Henry Thomas) informerar henne att branden orsakats av en mordbrännare – och att hennes man är huvudmisstänkt – väcks hoppet att hennes familj kan vara vid liv och gömma sig. Hennes förtvivlan förvandlas snabbt till beslutsamhet medan hon gräver i Oscars förflutna för att reda ut lögnerna om mannen hon gift sig med och sluter ett avtal med maffian för att försöka hitta sitt barn.