The Devil's Double
Bagdad, sent 80-tal. Den irakiske löjtnanten Latif Yahia blir kallad till Saddam Husseins förgyllda hovsal. Han tvingas att påta sig rollen som stand-in för Saddams sadistiske son, Uday Hussein. Om han inte accepterar uppdraget blir hans familj avrättad.