The Disruptors
Bästa vännerna Will, en samåkningsförare, och Glenn, en inskränkt hackare, planerar att lura Wills kunder. När allt faller samman försöker de vända lyckan genom att lura den berömde riskkapitalisten och miljardären Bruce Marcus.