The Fittest
År 2019 tog världens mest vältränade atleter an sig det okända under fyra intensiva tävlingsdagar i CrossFit Games. ”The Fittest” följer med dramat och de trimmade atleterna i Madison, Wisconsin, var de står inför en massa tester. Förutom de fysiska förändringarna, växte även sporten i år från 40 män och kvinnor till över 100 var. Med det nya formatet kom radikala utslagningar, så för andra halvan av helgen, är det endast tio män och tio kvinnor som tävlar om vem som är mest vältränad. De bästa av dem tar sin plats i CrossFit giganternas värld och vinner rätten att kalla sig ”Världens mest vältränade.”