The Girl Who Invented Kissing
Bröderna Victor och Jimmy lever ett stillsamt liv som ägare av en liten kvarterskrog. En dag kliver en mystisk, ung kvinna av en buss och in på deras bar. Hon blir snabbt vän med Victor, den mer godtrogna av bröderna. Men Jimmy oroar sig över hennes intentioner, och snart ska balansen i brödernas liv rubbas.