The Greatest Game Ever Played
Shia LaBeouf har huvudrollen som amatörgolfaren Francis Ouimet. Beväpnad med inget mer än talang har denna arbetarklassungdom en till synes omöjlig dröm: Att tävla mot världens främsta spelare, idolen Harry Vardon. Snart, med hjälp av sin ivriga tioåriga caddie Eddie, krossar Francis modigt alla hinder med en spännande uppvisning av enastående driv, skicklighet och hjärta… och utmanar golfproffset i U.S. Open! Du kommer att känna den andlösa förväntningen hos publiken och praktiskt taget känna lukten av gräset på greenen när du försänker dig i handlingen. Baserad på en inspirerande sann historia, THE GREATEST GAME EVER PLAYED är ett äventyr som handlar om mod, och kommer att underhålla hela familjen.