The Hoard
Ett reality-tv-team ger sig iväg för att filma pilotavsnittet till sitt nya program: "Extremely Haunted Hoarders". De anländer till Rockford, Ohio där de träffar Murph Evans, en notorisk samlare med skräp från golv till tak i de fyra hemsökta hus han äger.