The Hustle
Josephine är en glamorös, förförisk britt med en förkärlek för att bedra lättlurade rika män. I hennes välordnade värld dyker Penny upp, en australiensare som är lika friformig och rolig som Josephine är uträknad och listig. Wilsons talang för fysiskhet och Hathaways kvickhet är en farlig kombination när paret gör allt för att lura en teknikmiljardär.