The Initiated
Inspirerad av den hyllade colombianska författaren Mario Mendozas litterära universum kommer den här spänningsthrillern. I en nära framtid plågad av vattenbrist måste Frank Molina, en barsk journalist, möta sina demoner för att komma till botten med ett hemskt mord. Undersökningen drar honom in i djupet av en mörk och mystisk stad, där han får veta att ingenting är vad det verkar.