The Inventor: Out for Blood in Silicon Valley
År 2004 startade Elizabeth Holmes ett företag som skulle revolutionera hälsovården. År 2014 värderades Theranos till nio miljarder dollar. Bara två senare kallades Theranos för en stor bluff av SEC och företaget var med ens värdelöst.