The Italian Job
Kuppen var planerad in i minsta detalj och den utfördes perfekt. Charlie Croker gjorde sitt livs stöt, men hade inte räknat med att han skulle bli förrådd. Nu vill han inte bara ha tillbaka sina pengar utan är också ute efter hämnd. I detta spännande actionäventyr spelar Mark Wahlberg den driftige Charlie Croker. Tillsammans med en vacker kassaskåpsknäckare (Charlize Theron) ger sig Croker och hans gäng ut på en vild jakt på och under Los Angeles gator.