The Kardashians: An ABC News Special
En serie unika hemvideor och foton ger oss en ingående bild av familjen Kardashian. I 15 år fick Amerika se familjen dela sina privata liv med allmänheten i en reality-serie. De omdefinierade kändisskapet, satte nya skönhetsstandarder och dominerade popkulturen. Vi utforskar familjedynamiken mellan kvinnorna, deras företags tillväxt, spänningarna som uppstår när man försöker bevara integritet och skapa en framgångsrik dokusåpa och hur yngre familjemedlemmar hanterar sin berömmelse på olika sätt.