The Kid Detective
En tidigare hyllad barndetektiv, nu 31, fortsätter att lösa samma triviala mysterier mellan bakfyllor och anfall av självömkan. Tills en naiv klient ger honom hans första ”vuxna” fall – att ta reda på vem som brutalt mördade hennes pojkvän.