The Kid Who Would Be King
Alex är en mobbad pojke som en dag upptäcker Excalibur, det legendariska svärdet i stenen. Nu måste han och hans vänner (och fiender) bli riddare och slå sig samman med trollkarlen Merlin för att slåss mot den elaka Morgana. Med framtidens öde på spel måste Alex visa ett mod han aldrig kunde ha drömt om!