The Last Ones - Videograss
I vår femte säsong har vi samlat det stilfullaste och mest innovativa gäng man kan tänka sig. Med nya medlemmar i gänget kan du vänta dig några överraskningar i den här! Från Alaska till Oslo till Minnesota, och tillbaka, reste vi runt i världen på jakt efter nya platser och nya trick. The Last Ones representerar alla dem som lägger ner sina hjärtan och själar i ett årligt projekt och strävar efter att hålla denna viktiga del av vår kultur levande. GE INTE UPP! GÖR DET TILL NÅGOT SPECIELLT! LÅT OSS INTE BLI DE SISTA! Vi blödde för den här och hoppas att du gillar den!