The Last Stop in Yuma County
En ung kringresande knivförsäljare väntar på en försenad tankbil vid en bensinstation mitt ute i ingenstans i Arizona när han kastas in i ett fruktansvärt gisslandrama när det dyker upp två likaledes strandsatta bankrånare som inte har några som helst skrupler och inte tvekar att ta till våld – eller kallt, hårt stål – för att försvara sitt blodbesudlade rånbyte.