The Longest Ride
Det unga paret Luke, en tidigare rodeomästare, och universitetsstuderande Sophia, som precis ska börja sitt drömjobb, är huvudpersonerna i detta romantiska drama, baserat på bästsäljaren av Nicholas Sparks. Deras olika livsval sätter förhållandet på prov och de gör en ödesdiger bekantskap med en äldre man vars minnen lämnar dem djupt berörda.