The Manson Family Massacare
I denna unika skildring av de ökända Manson-morden följer vi två generationer av kusliga händelser, som tar plats på Cielo Drive 10050, en av USA:s mest välkända adresser. 1969 utspelar sig de våldsamma händelser som ledde till det brutala mordet på skådespelaren Sharon Tate och hennes vänner. 1992 flyttar sångaren Margot Lavigne in i samma hus.