The Matrix: Revisited
Har du varit i ”The Matrix”? För djupare förståelse, ta nu nästa språng med ”The Matrix Revisited”. Med aldrig tidigare skådat material från originalfilmerna och exklusiva reflektioner från de som upplevde det, upplev den kreativa kraften från cyberthrillern som fick filmskapandet att lyfta till en häpnadsväckande ny dimension. Gå sedan djupare med en titt framåt på den verklighet som öppnar sig i nutid: uppföljarna som kommer till liv på dolda platser världen över, och en uppseendeväckande första glimt av ”The Matrix Anime”, ytterligare världar för ett vidare utforskande av ”The Matrix”. "The Matrix Revisited" är vem, vad, när, var och hurra för ett fenomen som bara har börjat.